nedräkning av läxhögen

Idag är en sådan dag då jag bara önskar att exakt alla lärare var sjuka ända fram till 4e juni så vi slapp göra klart alla inlämningar, projektarbeten och redovisningar vi har kvar. känner bara: dööööööö. 
Vårterminen i tvåan har nog varit den värsta terminen hittills i gymnasiet. Helt seriöst. Så sjukt mycket hela tiden och fortfarande mycket kvar. Helt lost och vet inte riktigt vart jag ska börja, hur jag ska planera upp allt, hur jag ska formulera mig och hur jag ska bära mig åt. Blir trött i huvudet. På riktigt. Men jag håller väll ut :-).
Något bra i den här dagen är iaf att pappa precis kom hem med en iPad, väldigt smidig pryl som säkert lär användas väldigt flitigt här hemma haha. För övrigt så har jag i eftermiddag kollat på Livet blir bättre med Ken Ring eftersom jag missade det igår. Måste säga vilken oerhört stark och ärlig människa han verkar vara. Cred till honom! På tal om honom så lutar det åt att dra in till krogen och se han uppträda på fredag! Hade ju varit hur grymt som helst. Känner att maj bjuder på en hel del goa artister att se den här månaden, både Björn Rosenström, Ken Ring, hoffmaestro och State of drama (<för er som ska ditDe e la gött :-)
Allmänt | |
Upp