hello may

Long time no see.. Igen. Kände att jag lika väl kunde klicka in på bloggen och skriva lite såhär mitt i natten när hjärtat ändå sover och jag sitter här klarvaken! Dessutom känns det väldigt skönt med långhelg just nu, ett litet break från plugget. Ändå är det bara 15 skoldagar kvar, hur sjukt?! Tiden bara flyger iväg tycker jag.
Vad händer annars då? Typ som alla andra ungdomar I guess, lite skolstress innan sommarlov, häng med pojkvän, vänner osv. Har också påbörjat vägen mot körkort, väntar bara på tillstånd och papper som ska besvaras, en bra början iallafall ;-). Till mina lediga dagar har jag iallafall planer på att besöka Viskan med en vän och förhoppningsvis se Björn Rosenström på lördag! Annars är livet fint, så fint så att jag till och med kunnat sola ute några dagar och fått färg! Rockigt värreeee x
Allmänt | |
Upp