#björnrosenström

Långhelgen är nu över, men jag måste säga att jag har haft ett par riktigt fina dagar! Har festat lite, hängt med vänner, pojkvännen, och det bästa av hela helgen - sett Björn Rosenström live! Jag och stina var väldigt tveksamma i början på att ens åka till sigges med tanke på kostnaden för vår lilla ekonomi haha. När det gäller ett ställe man aldrig varit på innan så är det lätt att ta det säkra före det osäkra. Men jag är otroligt glad över att henrik lyckades dra med oss iallafall! Och måste säga att kvällen låg högt över mina förväntningar! Träffade så mycket härligt folk och personer man inte träffat på riktigt länge. En kväll jag länge kommer att minnas med andra ord! :-). Vi somnade nog inte förens lite efter 4 imorse, och vaknade vid ett. Är ensam hemma nu och ska strax hoppa in i duschen. Hjärtat kommer och hämtar mig sen och ikväll ska vi bara laga lite mat, kolla på någon film och ta det lugnt. Ladda inför en ny jobb/skolvecka (15 dagar kvar bara!! 
 
Allmänt, party och annat kul | |
Upp