this is going to be a good weekend

Äntligen är det snart fredag! Som jag längtat. Just för att jag och mitt ♥ åker till Göteborg på hotell över helgen! Samt att få träffa mammsen efter ca 12 veckor. Shopping, god mat, hotellfrukost etc. u.n.d.e.r.b.a.r.t. Har precis börjat packa resväskan lite smått här hemma! Ska ta och slå mig ner framför tven tillsammans med pappa och äta varma mackor och dricka té, i väntan på att lyxfällan ska börja ;-) Ska försöka lägga mig relativt tidigt ikväll så att man är utvilad imorgon! Ha de gött, xx
Allmänt, party och annat kul | |
#1 - - Anonym:

Har för mig att du va brunett ett kort tag för inte så längesen? Hur lång tid tog det för dig att bli blond igen?? :)

Svar: Ja det har du rätt i! Dock var jag bara det i tre veckor (impuls färgade bara hehe,dumt) Jag la i massor av blonda slingor hemma, sen efter någon vecka så la jag i mer slingor, och det var då mitt hår blev pissgult haha! Skitfult, sen rättade jag till det hos frisören i tisdags! Jag rekommenderar ju att färga hos frisör direkt för att få det önskade resultatet från början! :)
Nellie Johansson

#2 - - Fillux:>:

Åh. Då kanske vi ses. Jag åker dit imorgon. Puss.

Upp