sorry that I'm not an angel'

Visst går en helg så himla fort! Fast det gör egentligen mig ingenting, det är bara bra om tiden går fort! Bara för att jag är så tagg till min födelsedag den här kommande veckan, och massa annat! Förresten så ska jag klippa mig på onsdag med, mer än topparna den här gången, enbart för att mamma betalar. Annars vill hon inte haha! Ni ska bara veta hur mycket hon har tjatat om "ååååh kan inte du klippa dig kort du skulle vara såååå fin i det! Bara för hon tycker alla ska ha kort hår typ. Hehe. Men aaaja, jag får göra det den här gången helt enkelt. Jag tänker mig som Angelica Blick typ, hennes hår är så jäkla fint, eller så är det bara för hon är så förbannat snygg också.
Igårkväll va jag och stina hos min pojkvän, som sagt. Det var trevligt. Dock blev jag så himla trött så jag gick hemåt vid tre tiden, och det har nog aldrig varit så skönt att slänga sig i sängen! Dock kändes det väldigt tomt, man är ju så van vid att någon sover jämte en alla dar i veckan typ. Och idag, har jag inte gjort någonting, trots det fina vädret. Men jag har helt ärligt talat inte ens orkat anstränga mig för att hitta på något idag. Orkade iallafall ta mig till duschen, och äta paj och dricka té med farmor och farfar. Nu väntar jag på henrik. Saknar faktiskt honom redan.
Allmänt | |
#1 - - Rebecka:

sv: haha åh bra att jag inte är den enda :)

#2 - - mamma :

Du är visst en ängel kommer alltid vara min ängel. Saknar dig puss kram.

Svar: fina mamma <3 saknar dig med puss
Nellie Johansson

Upp