min månad

Första veckan på praktiken är nu avklarad och jag trivs faktiskt! Igår kom Stina till mig, vi åt lite och kollade på gladiatorerna. Lite senare drog vi spontant till några och gick hemåt inatt nångång. Idag har jag och henrik bara legat och slöat hela dagen, han gick dock hem för ett tag sen och pappa kom alldeles nyss hem med ett nytt biosystem, dvd, och en iphone till sig själv, och doftljus till mig såklart hehe! Ska strax göra iordning mig och vänta på att pappa lagat klart maten, ikväll går nog jag och stina till henrik och hittar på något!
Och dessutom känns det så himla skönt att vi precis gått igenom de två värsta månaderna på hela året! Äntligen är det mars, och jag tycker faktiskt om den månaden som många andra inte gör riktigt. Kanske beror på att jag har så mycket att se fram emot den här månaden, som min 18års dag, utekvällar, hotellweekend, Varberg, praktiken, påsk, mormor fyller 60, övernattning i skolan, påsklov osv! Känner att den här månaden kommer att bli riktigt bra, och gå väldigt fort! och sen är vi redan inne i april, och har förhoppningsvis riktig vår! :)
Allmänt, party och annat kul | |
#1 - - Lina:

Söt du är <3


Kika in min blogg? Jag har just nu en frågestund. Kanske ställa en fråga?

http://linstro.blogg.se/2013/march/fragestund.html#comment

Svar: Tack! och detsamma tjejen :)
Nellie Johansson

Upp