hur personlig får man vara?

Jag har länge funderat på över hur personlig man får vara i sin blogg? Eller, hur djup man får vara. Vad som är okej att skriva och vad som inte är okej. Som ni ser är min blogg ganska ytlig av sig, jag skriver en minimal del av mitt liv, skriver inte mycket om mina egna tankar och åsikter. För jag själv vet faktiskt inte vart gränsen går riktigt. Är det jag som bestämmer det? Jag är rädd över att vissa ska missuppfatta mig ibland och få en helt annan bild av mig, utifrån det jag skriver, om min blogg skulle vara mer personlig menar jag. Det handlar om att jag ska våga stå för mina ord också. Jag har så mycket dokument med mina tankar och åsikter som jag inte vågat publicera, för jag vet inte om en blogg är det rätta sättet att publicera det på. Till och med det här inlägget tar emot att publicera haha, jag känner mig så.. djup? Min blogg är inte det, och har aldrig varit. Jag har liksom aldrig publicerat mina tankar till vem som helst. Haha, vilket dilemma! Jag kanske bara ska skippa att vara för personlig, jag vill ju inte framstå som en "attention whore" för det. Fast, när vet man att man gör det? Det är ju liksom bara.. sina egna tankar.
End off discussion känner jag :-)
Allmänt, tankar/åsikter | |
#1 - - Anonym:

hur personlig du vill:)

Upp