födelsedag och firande i all ära

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oj vilka händelserika och roliga dagar jag har haft! På min födelsedag vaknade jag och henrik av att stina kom hit tio över 6 på morgonen med frukost och massa gott. Sådan överraskning, blev så glad! Haha, Jag slutade rätt tidigt från praktiken sen och jonathan kom upp en sväng på kaffe. Jag satt och väntade på att mina släktingar skulle komma hit på kalas, men helt plötsligt kommer henrik hit och säger att vi ska åka, jag hade knappt hunnit fräscha till mig, byta kläder och sånt där heller. 
Jag var helt ovetande och hoppade väl in i bilen i hopp om att mina gäster inte skulle dyka upp medans jag var iväg en stund. Jag tänkte att vi skulle till emelie en stund bara, men nej det skulle vi inte! Ställde tusen frågor i bilen men fick bara svaret "Vet inte" eller "Det får du se". Vi börjar närma oss Borås och jag får äntligen springa in på statoil och kissa haha, när jag kommer ut säger dom "Nu ska du ha ögonbindel på dig" What?! Haha alltså kan ni förstå den känslan av att inte ha en blekaste aning om vad som händer och ska hända, samtidigt som du inte ser någonting! Jag gick runt i stan med ögonbindel på och biten vi gick kändes som en evighet. Äntligen kommer vi fram och när dem tar av mig ögonbindeln står vi inne på Viskan, och jag möts av kramar från Emelie och Stina, en bit fram ser jag att dem har reserverat bord, köpt cider, bakelse med ljus i och galna presenter haha! Jag var så jäkla chockad! Jag hade ingen som helst aning om detta, dem hade till och med pratat med min pappa, och mina släktingar om att dem inte får komma idag för nellie ska ut på äventyr. Så söta är dom! 
Vi satt ett tag där och åt mat, fikade, köpte min första lagliga cider, pratade och skrattade. Vi åkte hem vid tio ungefär och när jag kom hem öppnade jag presenterna från henrik, som var en parfym och klockan jag la ut på bloggen för några dagar sen. Världens bästa♥.
Och igår, drog jag min första krogrunda tillsammans med stina och henrik, mötte upp lite annat folk där och hade satans kul! Kom hem sent inatt, och idag har jag bara slöat sönder hehe. 
Samlar lite krafter för ikväll är jag bjuden på trerätters hemma hos Sara tillsammans med henrik, emelie, jonathan, noah och stina! Jag må ha världens bästa vänner och pojkvän ♥
Allmänt, party och annat kul | |
#1 - - My Törnqvist:

superfin blogg tjejen!
allt bra idag? kram

Svar: Åh tack! detsamma :)Det är bara bra med mig! Hur är det själv? Kram
Nellie Johansson

Upp