we got the world'

Imorgon börjar skolan igen och jag är inte alls taggad! Mest för att vi kommer att få ett grymt tufft schema den här terminen. Nu lär det inte bli något med att sluta halv tolv, ett, två och ingen sovmorgon här inte! Ber till gud att samhällskunskap och naturkunskap kommer att vara roligt haha! Får väll också glädja mig med att vi går sakta men säkert mot ljusare och varmare tider : ) På tal om varmt så tog jag nyss en tripp ner till solariet, känner att det behövs vid den här tiden på året! Fillan kommer hit alldeles strax och ska slänga i en toning i mitt hår för att minska all gulhet haha! Gjorde ju ett tappert försök häromdagen och slinga håret liiiite ljusare bara, slutade med ett kycklinghuvud..Som det kan gå! Nej nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att fillan kan bota min skolångest inför imorgon hehe.. x
Allmänt | |
Upp