beneath your beautiful

slänger in en bild från en väldigt händelserik sommardag.
Låg hemma och var sjuk förra veckan men började äntligen friskna till lagom till fredagen! Hade dock inga planer den kvällen ändå så att jag och henrik tog det lugnt resten av kvällen. I lördags var vi iväg på 40års kalas som dessutom var trevligt! Kvällen blev sen och vi kom nog inte i säng förens framåt fem tiden på morgonen. Och söndagen såg ut som alla andra söndagar, soffläge och film haha.
Hade räknat med en vanlig måndag i skolan idag, men icke! Kom inte ens iväg till skolan haha! Upptäckte nämligen att alla mina saker i jackfickorna var helt borta, vi trodde på inbrott först men det visade sig att jag och henkes syster hade tagit varandras jackor!
Inte visste jag att vi hade exakt likadana haha. Så fel det kan bli ibland ;-). 

Den här veckan känns för övrigt väldigt jobbig för min del. Känns som en hög med massor av "måsten" på mina axlar. Har både instuderingsfrågor till naturkunskapen att göra, samhäll, snart prov i NA och entreprenörskap också, och redovisning inom Trend och fantasi makeup redan på fredag (!!!) inte kommit någonstans.. Måste hitta en modevisning som jag ska utgå ifrån, letat och letat men hittar ingen riktigt grym. Om ni vet någon grym modevisning eller designer så hojta till och nej inte VS fashionshow tack!! ;) Ska nog försöka ta mig igenom den här veckan.
Får hoppas skoldagarna går fort, för på lördag blir det ytterligare ett 40års kalas! xx
Allmänt | |
Upp