10 things

För omväxlingens skull så får ni tio saker ni kanske inte visste om mig!
 
Jag drömmer väldigt ofta mardrömmar, speciellt om sådant jag är rädd för i det verkliga livet. Häromnatten drömde jag t.ex. att det var krig här, jag såg mina anhöriga bli dödade, jag sprang runt och försökte skydda en liten bebis, jag hittade ett avskedsbrev från min pojkvän osv. Sen har jag också drömt att min mamma och emelie dött i cancer och att jag tappat tänder. Haha, ja drömmar är allt bra knepiga! Jag vaknar iallafall upp någon gång i veckan i panik och tårar haha.
 
Jag tycker att det har blivit tråkigt att gå i affärer, jag hittar aldrig någonting längre, eller så har jag helt enkelt blivit mer kräsen. Jag beställer hellre kläder på internet eller ur kataloger, dock gör jag väldigt sällan det vilket också leder till att jag knappt köper så mycket nya kläder längre. Kan t.ex. vara att jag kanske hittar en tröja och det kan vara det enda som jag köper på typ en hel månad haha. Men jag tänkte faktiskt beställa lite grejer från h&m nu när jag fick hem deras vår katalog! :)
 
En av mina drömmar är att gifta mig i framtiden, helst vid någon fin strand eller något haha! Eller varför inte utomlands?
 
För varje nytt år brukar jag och några av mina vänner göra en lista, på vad vi ska göra innan det nya året är slut och sen se vem som bockat av flest saker. Mest som en kul grej! :)
 
I framtiden vill jag bosätta mig någon annan stans, i typ en stad som Göteborg.
 
Jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet, tills jag träffade Henrik!
 
Jag har en tatuering på handleden, och har två till på gång, bl.a. en som jag ska göra tillsammans med min mamma!
 
Några som inspirerar mig är Kenza och Angelica Blick, Framför allt deras stil, och bilder! Dessutom de enda bloggarna jag följer slaviskt haha
 
Jag har fruktansvärt mycket skor! Skor som jag knappt aldrig använt som ligger och dammar. Det är ett utav de roligaste att köpa tycker jag! Fast förr var jag ännu värre, kunde köpa flera par skor i månaden och mamma blev galen haha!
 
2012 har varit det bästa året hittills, dels för att jag lärt mig väldigt mycket nytt, wchf, träffat nya människor och även fått tillbaka kontakten med gamla vänner. Nu har vi höga förväntningar på 2013 med bland annat både födelsedagar, jag fyller 18, utflykter och en nära vän till mig tar studenten!
 
 
Allmänt, tankar/åsikter | |
Upp