eleven days


En skolvecka gick fort, och likaså helgen. I början av veckan umgicks jag med lillasyster, vi drack té och kollade på film. Standard förr oss hehe! I fredags hade vi Smink och hår inom trend i skolan och när stylingen var klar var det en fotograf som väntade på att få fota våra stylingar till våra kommande portfolion. En väldigt duktig och snäll fotograf som både lärde mig ett och annat samt berömde min makeup! Min fina vän Stina var min modell, och det var riktigt kul! Dock väldigt stressigt hela dagen, han knappt med att hinna äta lunch och när dagen var slut var nästan alla trötta efter att ha stått upp hela dagen, mycket koncentration över att få till så bra bilder som möjligt. Men nöjda blev vi nog alla! :)
I helgen har jag träffat en hel del folk, kollat på företagscupen, kollat på en hel del filmer, varit med henrik, träffat en saknad sara, spelat kort, varit en sväng i ambjörnarp och gått i kylan. Nu sitter jag hemma och halvkollar på en skräckfilm med pappa och väntar på att henrik ska komma hem från matchen!
Har faktiskt ingen söndagsångest för en gång skull, kan bero på att min första dag på praktiken börjar imorgon där jag kommer tillbringa mina 4 veckor. Kommer nog bli bra! Och förresten, undra vem som fyller 18 om 11 dagar.. ;) xx 
Allmänt, party och annat kul | |
Upp