dödar lite tid

Min blogg just nu är så dödligt tråkig och man får ha riktigt tur som läsare att det dykt upp något nytt inlägg här haha.. Ber om ursäkt. Önskar jag vore flitigare, men helt ärligt så har jag faktiskt inte något riktigt spännande eller roligt att dela med mig av, dessutom tror jag de flesta har gett upp hoppet om min blogg just nu ;-)
Ni får helt enkelt räkna med att det framöver kommer att fortsätta vara lite glest med inlägg här samt att jag får räkna med mindre läsare. Men äsch. Använder bloggen ändå bara som en tidsfördrift! Där emot är jag betydligt mycket aktivare på twitter och instagram, nellieastrid heter jag på dem båda om ni har lust att följa. 
 
För två veckor sen hade jag iallafall påsklov och det inleddes med fest på skärtorsdagen. Början på lov veckan innehöll en heldel spontana grejer! Jag och stina fick för oss att åka på roadtrip så vi packade med oss allt från täcken och kuddar, mat till kläder. Vi besökte Ullared och Varberg tills vi i försökte klura ut vart vi skulle sova. Sent på kvällen hittade vi ett hotell i en by som vi kunde sova på, haha! Dagen efter gick vi upp tidigt, packade iordning och åkte vidare till Halmstad och Båstad innan vi återvände hem. En mycket rolig och händelserik roadtrip måste jag säga, och fattiga som kyrkråttor blev vi också. Resten av lovet var ganska lugnt med en jobbdag, kalas och lite chill häng med vänner. 

Skolan drog igång igen efter ca 5 veckors uppehåll (med praktik och lov) och nu är vi inne på våran andra vecka efter lovet. Vi har en hel del kvar att göra i skolan och bara 6 veckor på oss. Just nu sitter jag med 5 inlämningar som ska vara klara inom en vecka. Var väldigt längesen jag hade såhär mycket på en gång. Väldigt stressigt måste jag säga, men jag peppar med att det faktiskt bara är 32 skoldagar kvar till sommarlov. Dessutom mitt sista sommarlov i mitt liv.. 
 
Allmänt | |
#1 - - Viktoria:

Ja fy, det är verkligen ingen rolig känsla. Kan vara det jobbigaste som finns tyvärr!

Upp