can you see the happiness in my eyes'

Jag finner inga tillräckligt bra ord. Men precis när jag blev sådär äckligt trött på livet kom en vändpunkt. På bara några få minuter. Stenen från magen har äntligen släppt och jag kan andas ut utan något jobbigt kring mig som tynger ner. Ser det som en ny start. Full av ny energi, ork, och framförallt, lycka
Det jag menar är, ge aldrig upp. sluta aldrig tro. Och, var stark. ♥
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

du är värd all lycka i världen <3

Svar: Åh tusen tack!
Nellie Johansson

#2 - - Mamma:

Min fina Nellie du är värd det bästa <3 Älskar dig.

Svar: bästa mamma, älskar dig <3
Nellie Johansson

#3 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Sv: kan försöka komma ihåg att göra en outfit med en långklänning, men kanske inte kommer publicera den på bloggen så snabbt.. håll koll på mmiaas.polyvore.com, där lägger jag alltid upp alla mina outfits först :) kram!

Upp