it may be stormy now, but it can't rain forever'

Det är mycket tankar och funderingar som snurrar runt i nellies lilla huvud nu.
Jag känner mig så otroligt maktlös så det är inte sant. Men tack vare alla som tror på mig, står vid min sida, ger mig energi och de som bryr sig får mig att aldrig ge upp. Vad hade jag gjort utan er liksom?
 
Jag har alltid tänkt att "skit i vad folk tror och säger om dig, om dom vill någonting kan dom ta det först med dig"
Men jag har nu insett, att det inte alltid är så lätt att inte bry sig alls. 
Människornas fördomar påverkar en mer än vad man tror, man vill förklara men det går inte.
Man vill få dom att inse, men dom lyssnar inte. Det är inte världen som är hård, det är människorna i den.
 
Allmänt, tankar/åsikter | |
#1 - - Mormor/morfar:

Vi har många varma omtänksamma kramar för dig.
Pixi hälsar

#2 - - Mamma med familj:

Önskar dig det allra bästa vill rädda dig från de onda. Massor Kramar från oss.<3

Upp