girlsweekend

Vi har precis klivit in i en ny vecka, ännu närmare jullov, jul, nyår och diverse annat! wohoo
Har också passerat ännu en helg som blev en riktig tjejhelg! Fredagen kom felicia till mig, vi chillade mest, kollade på innebandymatch, åt pizza och kollade film. Startade lördagen med över förväntingarna en god frukost! Vi tog det mest lugnt på dagen. På kvällen gick jag, felicia och emelie till sara. Medans pojkvännen diggade med till Swedish House Mafia i Stockholm så satt jag med mina tjejer hemma och kollade på skräckfilmer och tjockade oss..Haha. Men det var trevligt det också! :-) 
And today, måndag. Dessa tråkiga måndagar.. Regn och mörker lockar inte till att ens kolla ut. För att göra något bra av den här dagen så gick jag och emelie till Viskan, åt lunch och årets första lussekatt! Följde med henne hem en stund sen och kom hem för en timme sen ungefär. 
Skulle precis skriva att den här skolveckan innehåller varken prov eller läxor så det blir en lugn vecka.. När jag precis läste "28nov: Teoriprov lite av varje. Ni ska läsa på allt vi gått igenom den här terminen" , "29nov: Redovisning" Och "30nov: Dikttolkning, makeup" (!!!) O to the m to the g.. pluggpluggplugg!
Men det ska nog gå. Är nog inte ensam om att det är lite extra stressigt på skolor runt om innan jullov :-)
Förresten, på torsdag åker förmodligen hårförlängningen av! (tyvärr) Känns så slitet och mycket hårstrån har lossnat. Hej tunn- och korthårig nellie igen :-( buhuu. 
Allmänt | |
Upp