show me how much better you are if you talk about me like that'

Ojojoj tiden bara flyger iväg och har inte ens haft tid till varken dator eller tv! Galet. Har haft en galen vecka, bott själv och fått leva vuxenliv, så som handla, städa, diska, tvätta och allt sånt som hör till! Jag mår iallafall superbra och ville mest tala om att jag lever haha! Har hängt med underbar människor hela veckan, vart på t-kväll, party, sena kvällar, drama, skratt osv. Osv. Ja, så ska det va! mobilbloggar just nu från viskan, tog en spontan fika med Emelie. Ikväll blir det chill häng med brudarna igen! När jag har tillgång till dator lär det komma upp en mängd med bilder. Tror dock jag måste återvända tillbaka imorgon för nästa vecka börjar jag jobba..suck. Men en vecka och lättförtjänta pengar! ha det bäst! puss

Allmänt | |
#1 - - Bodypalace:

=)

#2 - - Sofia:

tack :)

Upp