fullspäckad vecka..

..Har det verkligen varit! På juldagen åkte vi hem igen, och i veckan har jag hängt med pojkvännen och kompisar, festat, åkt taxi, gjort spontana saker, haft superkul med mina tjejer, sovit dåligt, haft ont, varit på akuten, bl.a. Det sistnämnda var väll mindre roligt dock.. Har nämligen haft sjukt jobbig magknip konstant i hela december så att jag nästan velat klättra på väggarna, inte vetat vart jag ska ta vägen och verkligen försökt med alla knep som går, sen är det också lite tjejgrejer som förvärrade det hela hehe.. Så ja, natten mellan fredag och lördag sov jag endast 3 timmar för jag hade så ont, så fick sitta i kö i telefon hos sjukvårdsupplysningen i en timme innan jag kom fram och fick konstaterat att jag var tvungen att åka till akuten. Så min fina pojkvän och Stina följde med som stöd. Som tur var slapp vi sitta på akuten i flera timmar som man oftast brukar få göra. Dock hittade doktorn inga direkt fel på mig utan jag fick lite tips på vad jag ska göra tills vidare, så detta kommer nog lösa sig! :-)

Efter vistelsen på akuten hälsade vi på några av henkes släktingar. Var dock väldigt trött efter en lång dag och dålig sömn så vi somnade väldigt fort när vi kom hem igen! Och dessutom kunde jag äntligen sova en hel natt och vakna så sent som 11 utan magproblem! Ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning lite, jag och stina åker och hälsar på felicia sen och kollar på hennes nybyggda lilla lägenhet, äta lite god mat och så! :-) 
Och 2012 börjar lida mot sitt slut! Morgondagen kommer säkert bli grym! x
mysisar på julafton

två bilder från de roliga kvällarna!
Allmänt | |
Upp