Hejdå 2015 skönt att du är förbi

Heeeeeej. Det var ett väldigt bra tag sen. Mest för att mitt liv inte varit så jäkla roligt de senaste.
Eller egentligen hela 2015. Inte för att låta allt för negativ. Men 2015 har haft sina ljusa stunder också.
Men över lag så har det inte riktigt varit mitt år och turen har inte riktigt varit med mig och min motivation hade hunnit sjunka till botten. 
Jag känner att 2016 är min vändpunkt. Och jag är väldigt redo att lägga de tidigare året bakom mig 
för att börja om på en ny kula detta året och göra det till ett BRA år.
Inget mer soffhäng och tycka-synd-om-mig- själv-liv tack. 
För idag fick jag jobb och det var fasen på tiden!! Ä-n-t-l-i-g-e-n känner jag lite hopp om mig själv :-). 
För man blir faktiskt knäpp i huvudet av att bara gå hemma och inte ha något liv tillslut kan jag lova.
Som tur är fick jag en skjuts på vägen och det är jag så tacksam över. Att jag får en chans.
På måndag börjar jag, på ett äldreboende. Helt nytt för mig, vilket betyder helt nya utmaningar
och erfarenheter. Spännande. Framtiden känns just nu väldigt spännande, något som jag inte känt
på flera månader. Jag är lite nervös, men glad ändå. Jag behövde detta, för att inte gå under jorden haha.

Annars? Jag hade en bra och mysig jul på hemmaplan. Jag hade också en väldigt bra
nyår på hemmaplan. Och som sagt, annars har det inte hänt så mycket. 
Vändpunkten kom nu, och de kommande är bara spännande och nytt.


Mina älskade systrar
 
Och en liten från nyårsafton.

Allmänt | |
Upp