DET FINNS ALLTID NÅT ATT FIRA

Hello. Nu är det bara 9 dagar till min flytt (!!!) ser fram emot att flytta in, inreda få iordning allt och känna HEM haha. Mitt hem, fasen va galet det låter.. Men kul, och spännande! Jag har dessutom varit på möte idag på Kicks i knalleland där jag börjar min praktik på tisdag redan! Fick så mycket beröm för min presentation och allt. Så jädra roligt, en riktig egoboost och klapp på axeln till mig haha :-). Det är heller inte så jätte långt kvar till min 20 årsdag ( ok 43 dagar, men det går fort!!) så har börjar spåna lite på den dagen, kommer bli perf. Känner att saker och ting börjar gå uppåt för mig, äntligen.
Känns otroligt bra, tänk vad lite beröm eller bekräftelse kan göra en så glad ändå. Komplimangerna och beskedet jag fick idag gjorde mig riktigt glad. Mamma med, hon blev så glad så hon började gråta i telefon, undra vem som blev mest glad av oss.. ;-) haha.
Om en stund så kommer ett gäng tjejkompisar över till mig på lite vinkväll, skämtade med dom och sa "Klä er fint för ikväll ska vi dricka vin och fira att Nellie äntligen fått fart på livet" hehe. Det finns alltid något att fira!! Nytt motto, glöm inte det. Lägg de på minnet ok?
P&K

typ såhär glad är jag nu.
Allmänt, party och annat kul | |
Upp