moving in

Nu har jag landat i min lägenhet! I fredags kom mamma med familj ner och hela lördagen hjälptes alla åt att hjälpa mig flytta. Vi blev klara en dag tidigare och några timmar senare var det mesta i sin ordning. På kvällen kom lite släkt, vänner och pojkvännen över, belönade oss med lite vin och skumpa efter en lång dag, i mitt nya hem ;-). Jag trivs väldigt bra och mitt favoritrum är tv rummet!! Så himla nöjd med inredningen och allt här. 
Har haft lite vänner på besök och idag kikade Sara förbi, bjöd henne på en maträtt som jag aldrig gjort förut (läs: typ första i mitt liv bortsett från halvfabrikat) och det blev så jäkla gott att jag själv blev överraskad att JAG lagade det haha! 
Ville mest kika in och säga hej, och visa en liten bild på min lägenhet. P&K 


Allmänt | |
#1 - - www.walentina.se:

Gud vad mysigt!!

Svar: Ja verkligen! Jag trivs så bra:)
Nellie Johansson

Upp