BOOT CUT

Håll i hakan.. Nellie har faktiskt köpt sig ett par boot cut byxor!! Japp, ni hörde rätt.
Om ni skulle frågat mig för typ 2 årsen vad jag tycker om dessa byxor skulle jag bara skrattat och sagt aldrig.
MEN, men kan ju ändra sig och följa trenderna lite ;-).
Dock gillar jag inte denna modell på just jeans, men som tur är så är dessa i ett tunt material som sitter tight som leggings på låren och ner mot knäna (tummen upp).
Jag har letat som en idiot efter dessa, efter mycket om och men så hittade jag dessa på tessieshop.se
för ynka två hundralappar, kap!! Blev positivt överraskad över den snabba leveransen också.
Om man inte vill beställa så finns tessie i Göteborg på Kungsgatan
P&K
 
Allmänt, kläder, tipsar | |
#1 - - Lou:

Hejhej! Har funderat på och köpa likadana byxor ett tag, hur lång är du och vilken storlek passar dig?

Svar: Hej! Jag har storlek XS på mina, dom är lite för långa men jag är dock rätt kort, ynka 158cm haha :) men det går ju att sy upp dom om man vill!
Nellie Johansson

Upp