midsummer

Midsommarfirandet började väldigt bra igår med gött gäng, åkte båt, vissa åkte vattenskidor, bad, volleyboll, musik, midsommarmat, snapsvisor och snapsar. Dock slutade det mindre bra för mig. Framåt kvällen fick jag tillbaka världens mensvärk och jag som hade klarat mig så bra under dagen!! i ryggen. Trodde nästan att min rygg skulle gå av ett tag och smärtan är liksom nästan obeskrivlig, tjejer, ni förstår vilken pain from the hell jag snackar om. Gav alvedon ett försök i hopp om att det skulle hjälpa, men icke. Jag valde att åka hem senare på kvällen och försöka sova bort det onda. Medans alla andra fortsatte att ha kul önskade jag över allt annat att jag kunde få vara en av dem. Jag är otroligt ledsen att det slutade så för mig, hade verkligen sett fram emot en riktigt riktigt grym kväll med fint folk. Ibland är det fasiken inte kul att vara tjej, haha :-). Och med detta så blev det heller inte så mycket bilder tagna som jag hade hoppats på, tyvärr. Idag mår jag bättre och ska alldeles strax fixa mig lite, sen åker jag och ♥ hem till emelie och grillar!
Allmänt | |
#1 - - elin:

Fin blogg , kolla in min? :)

Upp