3

Igår hade jag min första dag i trean. En lugn dag med fika och lite information. Idag har vi bara förberett morgondagen som vi ska hålla för alla nya ettor. Startar läsåret med tre lugna dagar med andra ord. Dock kan jag verkligen inte klaga på mitt schema då jag ungefär har två lektioner per dag, slutar runt 12 alla dagar förutom måndagar och fredagar, och på torsdagar är jag ledig! Känner på mig att den här terminen kommer springa förbi och sen står jag där med studenthatten på flaket. Typ. Vad ska jag göra sen liksom? Nädu fråga mig inte. Just nu är det så gott som blankt och jag känner redan lite oro. Usch, tycker verkligen inte om när folk frågar vad jag ska göra efter skolan, för jag vet ju inteeee. Känner mig verkligen lost på den fronten. Får hoppas att jag hittar mitt spår under skolans gång.
Mitt sista sommarlov är som sagt över, dessutom det bästa lovet av dem alla. Har hunnit med en hel del, hittat på massor av roliga saker, tillbringat tid med människor jag verkligen älskar och bara njutit. Absolut bästa var självklart att åka utomlands med min kärlek. Att bara få vara han och jag, att få komma iväg och inte känna några måsten. Att vi iprincip kunde göra vad vi ville och njuta av livet i Palma/Magaluf. Jag längtar redan tillbaka, haha. 
 
Allmänt | |
#1 - - thelma:

jag började den 19:de:) jag saknar dig och vi ses väl när jag o Nora kommer till pappa nästa gång<3/Thelma:)

Svar: ja hörde det :) saknar er med fina ni! <3
Nellie Johansson

#2 - - thelma:

ska du följa med till liseberg?? snälla:)

Svar: Jag får se :)
Nellie Johansson

Upp