Skolan tar just nu kol på mig och jag beeeer att dagarna ska gå fortare till sommarlovet! Men visst är det alltid så i slutet av vårterminen, att prov, inlämningar, redovisningar etc. trycks in i de få dagar som är kvar just för att vi måste hinna med och uppfylla alla krav i kursen. Det är bara att "bita i de sura äpplet", eller nåt :-).
Kan ju bara dela med mig av att bara den här veckan har jag fyra inlämningar, en redovisning och praktiskt prov, lockande ellerrrr? Nog om det. Får bara ont i magen av tanken på det haha. Förutom att skolan tar smått över mitt liv så har jag faktiskt lite fritid också. En väldigt glamourös sådan, eller? Jag brukar vara med min kärlek och titta på Sons of Anarchy. Wohoo! Haha, men jag gillar det. SoA tar smått över den lediga tid jag har, faktiskt. Det GÅR inte sluta kolla när man väl börjat. De ä nice. Något lite såhär kul som händer i helgen är iallafall att jag ska sminka till en stor modevisning i Borås på lördag! Kommer bli väldigt kul, samt väldigt nervöst. Men jag fixar la de :-) Medans mina nära och kära går långpromenaden, som jag faktiskt också ville göra (!!!) Jag har fått en hel del roliga grejer att hänga med på just den kommande lördagen. Tyvärr kan jag inte dela på mig, även om jag hade velat ibland.
Annars då, jag ville mest typ bara kika in och, skriva nåt? Och nu, tänkte jag steka pannkakor (som jag för övrigt har ätit 6 gånger de senaste 8 dagarna) och bänka mig framför SoA (nähee ovanligt eller?) Puss!
Allmänt | |
Upp