du och jag under täcket baby'

Måndag, ganska okej ändå. but mondays is still mondays.." he heee : ) Solade lite efter skolan och sen åkte jag hem. Sitter framför tv:en just nu och dricket té. Inte alls någon speciell dag detta. Imorgon rullar studiebidraget in, huuuuur underbart?! eeehe :D Och på tal om imorgon så är det tisdag vilket betyder sluta sent, men äsch det blir en fika på Viskan med emelie ändå. Brabra, Puss!
Allmänt | |
#1 - - natalie:

Hej, fin blogg!

Hur har dagen varit för dig då? Kram :)

#2 - - natalie:

Jo den har funkat än så länge! men kvällen är fortfarande ung ;)

kram :)

#3 - - nathalie:

Hej Fina du! ♥ Jag är med i en tävling och jag skulle bli jätte glad om du gilla mitt Bidrag ♥ http://topmodelsverige.tv3.se/users/807f0af3dd97523f4882ab0270a69a0f DU ÄR GULDVÄRD!

#4 - - Mosthotgossip:

Skvallerbloggen som uppdateras ofta!



Svarar alltid på kommentarer.



Var med i dagens blogg. (kommentera bara " jag vill vara med i vilket inlägg som helst)

#5 - - Ida Erlandsson:

Jo men det låter som att det ligger något fel där i din rygg! Och Johan då som jag går hos är riktigt duktig, han är även utbildad till läkare! Så något lär han väl hitta så du blir bättre, haha! Men skriv till mig på Facebook om du vill ha nummer osv! Kram på dig :)

#6 - - emilia:

Haha, ja det hade vi verkligen! ;) saknar dig med! <3

Upp