år 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? utan tvekan!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade något nyårs löfte..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej!

4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov

5. Vilka länder besökte du? Har faktiskt inte besökt något annat land det här året

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? En bättre sommar! och ett jobb hade inte suttit fel heller

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Oj.. ehm. Det finns så otroligt många minnesvärda dagar och så mycket som hänt att jag inte ens har koll på varken dag eller datum.. Men något är väl 14-16 juni då WCHF var, Glommen, . Hela sommaren var helt galen så hela den blir ett minne, 11 maj då det var en mycket rolig lokalfest!, 2 augusti då brolle stod på scen i borås, något datum i början av augusti då jag träffade världens mest fantastiska människa, 1 oktober, 2 november,

8. Vad var din största framgång 2012? att våga lita på magkänslan, säga stopp fastän en annan sida inte kände detsamma, att våga ta risker men att det ändå blev bättre än man förväntat sig

9. Största misstaget? Oj, att vara blind nog för sanningen

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haft lite feber och förkylning, och skadat mig, hm.. bulorna haha! akuten p.g.a. magproblem bl.a.

11. Bästa köpet? Jag har faktiskt inte köpt så överdrivet mycket detta året.. Men måste nog säga mina svarta jeans, ett par skor, och att jag faktiskt lade ut pengar på min hårförlängning!

12. Vad spenderade du mest pengar på? mat/fika, kläder, och håret,

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? absolut!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? maroon5, years, massa RMK&Toppen, kiss me, där palmerna bor, bärs é livet, diamonds, almost home, ride, don't you worry child, year of summer, pair of dice, vi dansar bättre utan kläder, känn dig fri, skyfall, hungry hearts, när solen går ner, luckiest girl, it's time  bl.a.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Väldigt mycket blandat. det här året har varit som en berg-och dalbana kan man säga, haha. Men jag är glad ändå!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Oh, tränat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ångrar ingenting direkt. klyshigt, men man lär sig av sina misstag

18. Hur tillbringade du julen? Uppe hos mamma med mormor, morfar och morbror. Både hemma hos mamma och hos min halvpappas bror och hans familj

19. Blev du kär i år? Yes :)

20. Hur många one night stands? noll

21. Favoritprogram på TV? x factor, det okända, top model, nybyggarna

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja, lite faktiskt..

23. Bästa boken du läste i år? Läste jag ens detta året?

24. Största musikaliska upptäckten? don't know.

25. Något du önskade dig och fick? ohja! :)

26. Något du önskade dig men inte fick? tror jag inte

27. Årets bästa film? Har sett många väldigt bra filmer, men måste nog säga breaking dawn part 2 iallafall ;)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag var ledig, fick fruskost på sängen, åt på hotellet med mormor och på kvällen firade jag med mina närmaste vänner

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns säkert alltid något.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Haha jadu..Ganska normal? Beroende på årstid, shorts, leggins, jeans, toppar, lever typ i stickade tröjor på vintern, boots, converse. Gillar inte att klä mig i ljusa färger på vintern, fått för mig att jag känner mig blek då, haaha..

31. Vad fick dig att må bra? Vänner och familj 

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha nä, ingen?

33. Vem saknade du? De jag saknade såg jag till att träffa så mycket som möjligt :)

34. De bästa nya människorna du träffade? Måste nog vara henrik, några på wchf som var så himla roliga! Och sen är jag så himla glad över att jag fick tillbaka kontakten med stina och felicia igen! :)

35. Vilken var den bästa dansnatten? 11/5 , och de två dagarna på WCHF haha åh.. sen en sommarkväll med ett gäng härliga människor när vi dansade på borden och mötte norskar mitt i natten i lilla tranemo!

36. Vilket motto har du använt dig av under 2011 som du kommer att fortsätta med? "Allting blir bra till slutet, är det inte bra, är det inte slutet",

Allmänt, tankar/åsikter | |
Upp