Where does the time go?

Jag borde verkligen sova nu. Men låg faktiskt och tänkte på bloggen och hur superkass jag faktiskt är på att blogga mot vad jag var förr. Började faktiskt när jag precis fyllt 14 och det var väl runt 14-16 som jag var mest aktiv (=statistiken var högre) haha. Menmen. Hörde också att några brukar läsa min blogg, och kände bara "ojdå jaha, vad tråkigt för er att jag är så dålig då men tack!" Typ haha. Fick lite dåligt samvete så tänkte att jag lika väl kan slänga upp ett inlägg innan jag lägger mig.
Helgen som nyligen passerat tillbringade jag uppe hos mamma. En lugn helg med andra ord. Veckan har rullat på och på kvällarna så har jag hjälpt pappa att måla en lägenhet. Att få tjäna lite pengar istället för att ligga på soffan hela kvällarna känns riktigt skönt faktiskt, även om soffan är skön också ;-) har också bokat in mig på körskolan, dags att verkligen ta tag i de där med körkort nu känner jag eftersom jag och min handledare legat lite på latsidan nu det senaste.
Imorgon ska jag och några till ut på krogen, det var faktiskt ett ganska bra tag sen jag var där så det ska bli kul! Annars har jag inga andra planer inför helgen. Nästa vecka och 4 veckor framåt har jag praktik. Jag och en klasskompis ska vara på en hudvårdsalong i Borås så det kommer säkert bli kul! Länge sen vi höll på med hudvård i skolan så ska bli skönt att fräscha upp minnet lite :-). Efter dessa veckor med praktik så är det höstlov direkt efter och då är vi redan inne i november. Tiden bara springer iväg och bara vi vet ordet av så firar vi in 2014.
Ha det fint och välkommen efterlängtade fredag! X

Allmänt | |
Upp