girlsweekend'


Bilderna är en liten sammanfattning av min helg! I fredags slutade vi skolan redan vid 11, vi strosade runt i stan i värmen, jag, renée och stina åkte hem till mig och chillade en stund innan det var dags att börja göra iordning oss inför kvällen. Vi drog till Harrys, drack goda drinkar och dansade resten av kvällen innan vi åkte hem. Vi kom nog inte i säng förens framåt småtimmarna haha. I lördags var vi dock väldigt lata, vi hade massor att ta tag i, så som att plugga och städa mitt kaotiska rum. Klart att det slutade med att vi sköt upp det i sista sekund så vi fick stressa ytterligare en gång innan vi skulle ut till ambjörnarp för att grilla ;-) Och där väntade felicia och hennes pojkvän, vi grillade och kollade eurovision song contest. Grillen hade nog gjort sitt för sista gången, på sista bilden höll den på att rasa ihop haha! Och igår, jag måste bara ge mig själv applåder för gårdagen, jag ochh stina satt nämligen och pluggade heeeela dagen lång! Det hörde verkligen inte till vanligheterna, dock ska alla arbeten i skolan vara klara och inlämnade senast fredag så det var så skönt att få saker gjort i tid :-). Senare på kvällen fick jag äntligen träffa hjärtat som inte varit hemma i helgen. Bra avslut på en bra helg med andra ord!
Allmänt | |
Upp