snart är det min tur..

Hur skönt är det inte att det redan är fredag imorgon?! Den här veckan har gått ovanligt snabbt faktiskt. I tisdags överraskade Stina mig med att hon tagit sitt körkort så vi tog en liten roadtrip, hade fika pauser, lyssnade på hårdrock och åt ballerina haha! Så glad för hennes skull! Längtar ihjäl mig tills jag har ett körkort i min hand också.. Fast just nu känns körkort för mig så långt bort som det bara kan gå haha..
Jag menar, jag har ju för sjutton knappt suttit bakom en ratt?! Bara det är ju pinsamt.. 
För ett tag sen tänkte jag mest, "vad ska jag med körkort till? jag har ju andra som kör om det skulle krisa sig"
Men jag har börjat inse att ha ett körkort kan vara väldigt bra, och framför allt underlätta en hel del. Grattis nellie, du kom på det nu! typ.. Känner nu att jag börjar få lite panik, vill ju också kunna köra bil! Måste ta tag i detta, så fort som möjligt. Nog om det. Nu ska jag ta och städa mitt rum och packa upp resväskan som jag inte gjort än innan henke kommer. See you xx
Allmänt | |
Upp