en dag jag sent kommer att glömma

Alltså jag vet inte riktigt vart jag ska börja på tal om den här helgen.. Eller på tal om lördagen rättare sagt! Visst var jag helt inställd på en kväll hemma hos sara med trerätters och lite chill häng. Sara och hennes pojkvän kom och hämtade mig och henrik på kvällen, det jag inte visste var att jag skulle ha ögonbindeligen. Haha! Det här med ögonbindel alltså.. Jag ställde 1000 frågor i bilen men fick mest svar "Du får se!" eller "jaa vi är snart hemma hos mig" Aaaa visst. Bilresan kändes som hundra år. Mina tankar började rulla och jag hade ingen blekaste aning om vart vi var! Efter ett tag var vi framme någonstans som jag då inte vet vart.
 
Jag märkte klart att det här är inte hemma hos sara. Mer han jag knappt tänka när dem ledde mig upp för en brant trappa och tog av mig ögonbindeln. Framför mig stod säkert runt 16 pers med kameror och sjöng för mig! Det var alltså inte hos sara, utan hos Baltås ute i Dalstorp! Jag var så jäkla chockad så ni anar inte! Tror jag gick med ett stort leénde resten av kvällen med bara tanken på hur grymt allt var. Sen vankades det fest resten av kvällen/natten. Något jag inte kan förstå är hur dem har fått ihop allt så himla bra, hur dom lyckats hålla detta hemligt för mig så bra. Och framför allt, så kan jag knappt förstå hur otroligt fantastiska vänner och pojkvän jag faktiskt har. Jag kommer aldrig någonsin kunna tacka er allihop tillräckligt. Tusen tusen tack till alla er som va där, som firade med mig, presenterna, och som fixat allting. Ni är helt klart guld värda! 
18 cupcakes formade till en etta och en åtta. haha, sött!

Ett kollage som sara satt ihop för att sammanfatta lördagen lite!
Natten blev sen och jag somnade runt halv sex på morgonen. Ni kan ju tänka er att jag låg och slöade resten av dagen igår haha! Henrik kom på kvällen och tittade på film hos mig, sen åkte vi hem och sov hos honom.
Det var riktigt kämpigt att ta sig upp till praktiken imorse, just för att helgen har varit så otroligt grym så jag bara vill spola tillbaka tiden och köra en repeat. Jag har nog inte landat riktigt ännu känner jag hehe, dessutom kommer jag nog aldrig glömma den dagen då jag fyllde 18!
 
Med andra ord, så har det varit en riktig fartfylld helg med ungefär bara överraskningar och fester. En oförglömlig helg! Som tyvärr redan är över haha. Fyra dagars praktik till, sen på fredag åker jag och henrik till göteborg på hotell över helgen. Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite också! Och dessutom ska vi nog möta upp mamma och Jocke för att gå ut och äta på lördagen, har inte träffat dem sen julafton, long time no see..
Allmänt, party och annat kul | |
#1 - - Mikxki:

Vilka härliga bilder :)

Svar: Ja ellerhur! :)
Nellie Johansson

#2 - - - S C H N A I L G U L L -:

Neej vad kul! :D Vi gjorde liknande för våra kompisar när dem fyllde år, förutom ögonbindeln. Dom trodde att dom bara skulle hämta en sak i köket :P

PS. Intresserad av ett bloglovin'byte? Kommentera isåfall vilket nummer du blev så gör jag samma sak sedan! :)
Kram!

Svar: Åh ja men sånt är ju bara så kul!! :)
Jag använder mig tyvärr inte av bloglovin.. Kommer inte ihåg min inloggning osv hehe..
Kram!
Nellie Johansson

#3 - - Chockladbollar:

hahahaha Vilka bilder?

Svar: Goa bilder!
Nellie Johansson

Upp