party all night, sleep all day

Trots att inte min fredag blev som jag ville så slutade den iallafall bra! Det blev tacos hemma hos mig tillsammans med pappa och henrik, och natten avslutades hemma hos hjärtat tillsammans med några av hans vänner! Efter allt för lite sömn skjutsade mormor in mig till Borås så att jag kunde fixa mitt bankkort och köpa mina skor vilket blev en lättnad haha. Var hemma rätt så snabbt så jag la mig och sov ett tag till innan det var dags att göra iordning sig inför kvällen. Och vi hade det grymt trevligt med massor av dans och skratt! Var hemma vid femtiden på morgonen vilket också slutade med att vi sov bort ungefär hela söndagen, men det var skönt haha! 
Och måndag, precis som alla andra måndagar ungefär. Råkade, observera råkade) springa in på jc och köpa mig ett par jeans och en t-shirt. Impulsköp, ångeeeest! haha nej, behövde faktiskt ett par jeans..
Allmänt, party och annat kul | |
Upp