Norlie&KKV

Vad roligt att det fortfarande är några ynka människor som kikar in här dagligen. Med förhopnningar på ett nytt blogginlägg, haha stackare! Själv blir jag lite små sur när inte personen uppdaterat sin blogg på ett tag, hehe. 
Men nu är jag här! Jag har faktiskt inte alls haft fullt upp den här gången, jag har bara inte orkat. Har tappat de där suget samt att det känns lite hopplöst att blogga inför 10 personer just nu haha, dock är inte mitt huvudmål att nå upp till så många läsare som möjligt utan det är mest för att fördriva tiden, ibland är det rätt skönt att bara slå sig ner i soffan och bara knappa lite på tangenterna, om ni förstår ;-).
 
I Lördags var äntligen dagen kommen då vi skulle åka och se Norlie&KKV på sigges, som vi räknat ner till det!
Vi var ett gäng som förfestade lite hemma hos mig innan vi åkte dit. Vi fick riktigt bra platser, längst fram! Och ni vet när man står där med händerna i luften så förväntar man sig inte riktigt att man ska få en dildo i handen haha, det fick iallafall jag av en av medlemmarna i Norlie&KKV. Såg jag ut att behöva den? Så jävla sjukt och jäklar vad vi skrattade åt det! Dem var iallafall riktigt grymma, typ topp 1 med Björn Rosenström som var där i våras, fast den här gången hade vi ännu bättre platser vilket liksom var pricken över i:et. Det blev många handslag och mikrofoner upptryckta i ansiktet, och en vakt med en mage i vägen - mindre kul dock haha.
Lördagskvällen gick så himla fort och helt plötsligt var vi hemma igen. Nu har det nästan gått en vecka sen vi var där, dagarna bara springer iväg. Men det är väl lite bra ändå - närmare studenten ;-)

 
Allmänt, party och annat kul | |
#1 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Sv: samma här haha! :) kram!

Upp