mitt sista sommarlov

Som vanligt så springer dagarna iväg och sommarlovet har precis börjat. Har hunnit med att hänga en hel del med Renée och Stina, sminkat fillan till balen och kollat på bal, varit på studentmiddag, solat, bränt mig, övningskört lite och festat. I lördags var vi ett gäng på Harrys och hade vipen, träffade Dani M, dansade, drack drinkar och hamnade på efterfest. Kom hem vid halv åtta igår morse, haha de va de sjukaste. Brutalt trött hela dagen igår var vi nog allihop tror jag. Men kul hade vi! Idag har vi mest flängt runt och uträttat lite ärenden, alla har nu lämnat mig så tänkte jag kunde slänga upp ett inlägg :-). Mina planer på detta sommarlov dessutom mitt sista!)  är att jag iallafall ska åka upp och hälsa på familjen i ed på onsdag till söndag, sen har vi lite planer på några dagar i båstad, falkenberg och varberg. Och en utomlandsresa med hjärtat :-). 
Uppdateringen kommer inte vara på topp nu i sommar känner jag, ungefär som vanligt haha. P&K
Allmänt | |
#1 - - Felicia.:

Fina Nellie. Saknar dig. Puss.

Svar: Åh, saknar dig med finaste felicia. puss!
Nellie Johansson

Upp