2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor, bl.a. roadtrip med bästa vän, varit på tennisveckan i Båstad, varit utomlands med min pojkvän, kört bil, lärt mig shota tequila haha, varit på sexparty.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade något speciellt nyårslöfte, mer än att jag önskade att 2013 skulle bli det bästa året i mitt liv, och det blev det!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag har en vän som snart kommer bli förälder ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov
5. Vilka länder besökte du? Spanien
 
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? Jobb och körkort
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Oj, det finns många fina datum det här året. Men, 7mars och 9mars dagarna vid min födelsedag när jag fyllde 18, 15-17mars när jag och henrik bodde på hotell i göteborg, Båstad -och glommen veckan, 10-17 augusti när jag och henrik va i Magaluf, 1 oktober.
 
8. Vad var din största framgång 2013? Oj ehm.. Antar att jag inte gjort någon värst stor framgång direkt haha, men jag har blivit mer öppen som person, och lite pinsamt nog men jag har faktiskt kör bil några gånger för första gången i mitt liv det här året - framsteg haha.
9. Största misstaget? Kommer inte på något speciellt sådär så jag bara "åh fan va dum jag va" förutom att jag hade kunnat engagera mig mer i att söka jobb och satsat mer på körkort
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inte så värst, mer än förkylning och feber
11. Bästa köpet? en av mina favorittröjor, mina VS produkter och min jacka
12. Vad spenderade du mest pengar på? Krogen och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, mina vänner, pojkvän och familjen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Wake me up, Hey brother, Animals, The monster, Timber, Legenden -feat Phantomen, Från balkongen, Plåster, A little party never killed nobody, Blurred lines, Trumpsta, Miss Decibel, 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Absolut tusen gånger gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat chansa och ta för mig
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Övertänkt
18. Vad har gjort dig ledsen? Inget stort direkt men lite småsaker här och där.
19. Blev du kär i år? Har varit kär i 14 månader nu och är fortfarande väldigt mycket så ja :)
20. Hur många har du kysst under året? En
21. Favoritprogram på TV? Idol, Ensam mamma söker och Paradise Hotel 
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nja, mer ogillar kanske.
23. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon bok i år.
24. Största musikaliska upptäckten? Oscar Linnros kanske.
25. Något du önskade dig och fick? Ja absolut
26. Något du önskade dig men inte fick? Finns säkert något
27. Årets bästa film? Hm.. Snabba cash-livet deluxe är den enda jag kommer på just nu
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Jag vaknade upp jämte min kärlek och att Stina kom hit och sjöng och gav frukost på sängen, sen praktiserade jag på dagen och på kvällen så tog min pojkvän och en annan med mig på en överraskning inne i stan där Stina och Emelie väntade på mig på Viskan där vi fikade och jag fick beställa min första lagliga cider ;-)
 
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jobb och körkort
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Bekväm
31. Vad fick dig att må bra? Henrik får mig alltid att må bra. Mina vänner och familj. Mådde väldigt bra under tiden i Magaluf då det bara var vi två och vi slapp alla måsten och bara njöt 
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj haha, nä ingen.
33. Vem saknade du? Saknar ofta min familj i Ed
34. De bästa nya människorna du lärde känna? Alla har kommit närmare varandra i min klass
 
35. Vilken var den bästa dansnatten? När Norlie&KKV och Björn Rosenström uppträdde på sigges, En kväll i Båstad, när Medina uppträdde på Grabbarna Grus i Magaluf bl.a.
 
36. Vilken fest var den roligaste du var på? har varit på ganska mycket roligt de här året, men jag får väl säga överraskningsfesten ett gäng vänner hade för mig två dagar efter min 18års dag, alla dansnätter i Magaluf, och poolpartyt i somras
 
37. Hur skulle du beskriva år 2013? Händelserikt, kärlek, äventyrligt. Underbart helt enkelt :) 
Allmänt, party och annat kul | |
#1 - - Annika:

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Nellie Johansson

#2 - - ADARAS.se - Where blog meets magazine!:

Intressant inlägg :D

Svar: Tack! Kopiera gärna och svara på frågorna du med! :)
Nellie Johansson

Upp