the minute you stop making mistakes is the minute you stop learning'

Oj vilken bra dag det blev helt plötsligt när jag äntligen fick reda på nationella i matte! Jag har alltid haft svårt med matte, hade aldrig godkänt i högstadiet, som jag försökt om och om igen men alltid gett upp, försökt få hjälp av mamma som bara slutade i bråk etc. Så har jag under vårterminen verkligen försökt, och vet ni? Det har resulterat till alla rätt på mina matteprov och godkänt på nationella! Förstår ni hur glad jag blev? Vilken lättnad! Så nu slänger jag iväg matteboken för resten av gymnasiet! : ) Både jag och emelie har varit oroliga över diverse prov, men vi har lagt ner mycket tid nu det sista veckorna. Vi trallade iväg från skolan med ett leénde på läpparna och belönade oss med en shoppingrunda och fika på Viskan! 
När jag kom hem så var mamma, Jocke och mina syskon redan här. Jag möttes av, som ni ser på bilden nedan, godis och té som en liten belöning av mamma för att jag är en så duktig flicka :))) .
Har resten av kvällen umgåts med min familj, planerat helgen med mis amigos och alldeles strax ska jag börja packa inför helgens festligheter. Lär inte komma hem förens på söndag så mitt närvarande här kommer inte ligga på topp. Imorgon lär jag befinna mig hemma hos emelie med sara, hjälpa sara att färga hennes hår bl.a. Lördag blir det brännbollscupen och party på kvällen! Finfint : ). Nej nu flyger tiden iväg! Need to go. xo
party och annat kul | |
#1 - - faster:

det var DUKTIGT!! av dig nellie! jätte bra jobbat du ska vara stolt..



kramar till dig

#2 - - nellie:

Svar:

Tack fina faster!! Detta trodde jag ALDRIG så är suuuper glad!

Kram!

#3 - - H:

Grattis!! Ha en bra helg! :)

#4 - - Mamma:

Ja så skönt för dig Nellie du har verkligen gjort ditt bästa och har sluppit tänka på annat...du är stark men jag är stolt över dig oavsett de vet du <3

Du har oxå vuxit som människa det senaste. Min fina Nellie Kram

#5 - - nellie:

svar;

tack mamma! det mesta av erat stöd! kram

Upp