never say sorry for what you feel, that's like apologizing for being real'

Känns både i kroppen och i huvudet att man varit ute på äventyr och fått allt för lite sömn. Men är det sommarlov så är det! Efter mycket om och men så kom jag tillslut fram till Falkenberg i torsdags. Hängde ute med lite goa vänner på kvällen. Och sen var det midsommarafton, firades med nära vänner och massa annat nytt folk. Men trevligt var det! Igår kom jag hem och strax där efter åkte jag och Sara till min fasters lägenhet, eftersom hon är i Åre så va vi ensamma, lagade tacos och hade allmänt trevligt : ) Sara åkte hem på morgonen så jag tänkte lägga mig och vila en stund, men med den stunden råkade klockan passera 14.30 (!!!) Men vad gör det liksom, regnet typ öser ner och de flesta är inte hemma. Som tur är kom min goding hem idag så ska gå upp och väcka honom snart tänkte jag. Ha det fint! xx
Bjuder på lite bilder som tagits under dagarna i fbg;




vädret på midsommarafton var inget att skryta om.. Men vi lät de inte styra "kläder-efter-väder" he-he : ))




..och typ såhär har de senaste 24timmarna sett ut. äta, sova, fint sällskap etc.

party och annat kul | |
#1 - - Anonym:

Vad är detta för meningslös fjortisblogg...

Svar: vad är detta för meningslös kommentar?
Nellie Johansson

Upp