sometimes, peolpe run away to be alone, but sometimes they run away to see if you care enough to follow'

För första gången i mitt liv känner jag att jag bara vill isolera mig från allt socialt ting. Slänga iväg mobilen en stund, inte starta datorn, inte prata med någon. Utan bara få vara. Tänka i lugn och ro. Har varit så mycket tankar och massa annat runt omkring så jag knappt hunnit med att andas. Haha. Vet inte vad det är med mig idag. En lite mindre bra dag bara kanske. Får hoppas att det vänder till imorgon, känner mig som världens bitterfi**a. Sorryyyy : )
tankar/åsikter | |
#1 - - Lina:

usch känner igen känslan!

Svar: Ja usch! som tur va så var det bara den dagen jag kände just så :)
Nellie Johansson

#2 - - Fanny:

Fin blogg! Hoppas du får en fin dag, kram!



http://fannyfeliicia.blogg.se :)

Svar: Tack detsamma! xo
Nellie Johansson

#3 - - HannaH:

Fin blogg, hoppas du får en fin dag med mycket sol,Kram! :)

Svar: Ursäktar för sent svar. Men tack detsamma! :) Solen har dock inte visat sig ännu idag.. Kram!
Nellie Johansson

#4 - - SARAH CARLSTEN:

Söt!

Svar: Tack detsamma!
Nellie Johansson

#5 - - Haidi Jakobsson -:

Hoppas du haft en fin torsdag! Skönt med sol äntligen! :)

Svar: Ursäktar för väldigt sent svar, men jag hade säkert en bra dag haha! Ha en fin tisdag!
Nellie Johansson

#6 - - iDA:

FIn bild :)

Svar: Ursäktar för mycket sent svar. Men tack! :) Ha en bra dag xo
Nellie Johansson

#7 - - Jasmin - The dream of being famous!:

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)

-

Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)

-

Har även en tävling där du kan synas framför 500-600 läsare! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank.html#comment (direkt länk)

-

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )


Svar: Hej! min sommar har varit bra hittills, dock ger jag ett stort minus till vädret! Har knappt varit riktigt kanonväder på länge nu! själv då? :)
Nellie Johansson

#8 - - Sofia:

hoppas det blir bättr e:)

Svar: Det blev det som tur va! :)
Nellie Johansson

Upp