you don't have to be alone.'

Bloggen har fått lida i helgen då jag hittat på annat kul : ) Fredagen var rätt soft med massage hela dagen i skolan, tillräckligt skönt för att somna iallafall ha ha! På kvällen var jag dock bara hemma, mormor lagade god mat och min morbror var här och åt osv. Igår åkte jag och isak till Borås, bada, åt på världens mysigaste Viskan och gick på bio Hamilton. Sen på kvällen åkte han med mig hem och sov här till idag. Idag har vi inte gjort alls mycket, chill och myyyyys eftersom vi inte kommer ses på 4 veckor då han åker till Gambia..phuu hur ska jag klara mig?! Sorgligt juuuu. Hah nämen jag överlever väll :)).
.
Jag känner mig lite såhär efter men nu har jag äntligen skaffat mig spotify premium som jag tänkt göra i ett års tid som nu blev av i helgen. Bättre sent än aldrig! ; ) Yes, nu ska jag fortsätta låta musiken rulla på och ta en alvedon eller två åt min onda rygg och svank vad har jag gjort?! Gör så sjukt ont så att det är jobbigt att andas. Illa. Men så kan det va! Ha de fint. Puss!

Allmänt | |
#1 - - sara:

då jävlar blire fest o supa! :D<3

#2 - - Nellieeh:

Vad har du för dator? :)

Hoppas ryggen blir bättre!



Kram

Upp