you are only young once

Skolan var ju rätt chill idag trots tidig morgon. Har varit så himla trött idag men ändå släpade jag mig till träningen. Gäspade mig igenom hela piloxing passet trots att alla övningar var grymt jobbiga och så lite träningsvärk från gårdagens pass på det med. Aaaja så kan det va! Slängt mig ner i soffan nu lite sådär go nyduschad haahaaaaa : ) huuuuur gött är det inte med fredag imorgon då?! vad händer?!??? Eeh ingenting..HA HA. Kul där..Känns lite konstigt att inte ha något planerat en fredag..Brukar alltid hitta på något juuuu. Men ja, kan behöva vara hemma och lägga in alla kläder i den andra garderoben. Observera alla kläder..Allting ligger utspritt på golvet, i lådor, i påsar och i väskor just nu i mitt rum. Hjälp alltså.. Yesyes nu ska jag avsluta. Puss!

Allmänt | |
Upp