real eyes realize real lies'

Har haft en supermysig helg tillsammans med mitt ♥ uppe i ed! Medans mamma och Jocke var i Ullared hela dagen i lördags så passade vi på att sova ut, och när vi skulle upp och äta frukost hade mina systrar bakat, dukat fram frukost, satt på julmusik och gjort té, haha söta! Resten av dagen blev lugn, stekte pannkakor, gick ner på samhället och köpte godis, lagade potatisgratäng och kassler och gjorde det mysigt hemma tills mamma och Jocke kom hem! Igår var det hemfärd, med en mycket kall ersättningsbuss..blä. Men det funkade! Var tillbaka i Tranemo vid halv åtta, följde med henke hem och kollade på film sen åkte jag hem och somnade bums!

Kort skoldag som vanligt på måndagar. Dock fick vi en uppgift om att skriva om något märke eller känd designer. Försöker få ihop en presentation till nästa måndag.. Gucci suger på att ge bra med fakta! Får skriva om och komma på något annat, suuuuuuck.. Förrsten, jullov nästa torsdag, hur gött?! 
Dessutom sitter jag nästan regelbundet och desperat bevakar massa klädbutiker på nätet på jakt efter att ha nått fint på nyår.. utan resultat dock hehe! Är väldigt kräsen av mig och vill helst inte ha klänning även om det finns hur många fina som helst.. Men trivs inte alls bra i det såhär på vintern, och dessutom är det kallt haha, åh så svårt!
Allmänt | |
Upp