hope this will be a december to remember

Igår gjorde jag och emelie ett tappert försök till att baka lussekatter!
Som stämnning startade vi en julskiva, som vi sen insåg hade gjort sitt..miljoner repor på skivan haha! Och i samma veva insåg vi att vi inte alls va så himla duktiga på dedär med att baka lussekatter.. Dem såg snarare ut som...lusseklumpar? HAHA åh har nog aldrig skrattat så mycket åt våran bakinsats! Ganska fula blev dom, men däremot så blev dom faktiskt goda! Och det var ju de som räknades :-) 
Jag och bakning har aldrig gått ihop riktigt. Äta andras går bra, men jag baka? big no haha..
Och visst längtar man till julen nu? Doften av julgranen, julpyntet, julmusiken, julshoppingen, slå in alla julklappar, all julbelysning både inne och ute, julgodiset, julmaten, all levande ljus och framförallt, gemenskapen. Något som jag gör varje jul är att kolla alla ensam hemma filmerna med mina systrar! Dom är ju så himla roliga och är sånadär riktiga julfilmer, för mig haha :-) Och julpyntet både inomhus och utomhus i dem filmerna då?
f-a-n-t-a-s-t-i-s-k! Åh dröm att få fira jul så någon gång i livet!
Allmänt, tankar/åsikter | |
Upp