I don't need it to be easy, I need it to be worth it.'


Jag har alltid ogillat måndagar väldigt mycket, just för att det är första dagen på en ny vecka och man har ännu en hel skolvecka framför sig. Men jag tror faktiskt att måndagar kommer bli helt tvärtom den här terminen. Just för att vi har världens skönaste lärare och att det är ett alldeles nytt ämne för oss, och nästan det bästa av allt att vi bara har en lektion och slutar redan 11.40. Huuuur underbart! Jag må nog säga att man knappt kan få bättre schema faktiskt : ) . Annars så, är det mesta bra. Vad skulle jag göra utan alla mammas tips och råd, seriously haha. Nä, jag har faktiskt inget kul att komma med annars, förutom att jag ska ställa upp som hårmodell åt en tjej på JB. Men okej nellie va kul för dig, typ. ha-ha. Nej nu bänkar jag mig framför top model! xx
Allmänt | |
Upp