party!

Ibland är det bra att inte ha höga förväntningar på en fest. Som igår, jag övervägde en stund där innan att stanna hemma. Men jag tog mig i kragen och tänkte nä nellie va inte så tråkig! heheee. Det blev faktiskt en mycket lyckad kväll och natt! Roligare hade jag än vad jag trodde att jag skulle ha.
Vi var ett gäng hemma hos emelie på lite förfest innan vi drog ner till fokus. Som vanligt träffar man en hel del människor man inte brukar umgås med i vanliga fall, pratar massa minnen osv. men det är trevligt : ) Yesyes, natten försvann fort förbi och tillslut va det dags att gå hem. Kom hem runt två inatt och somnade fort, gick upp vid halv åtta för att bege mig upp till Ed. Lite sådär halv slö med gårdagens smink skulle man ut på marknaden och vistas bland tusentals människor. Ingen bra kombination kan jag säga! Tog en dusch för att känna mig lite levande. Jappjapp resten av långhelgen får vi se vad som händer! Hoppas ni andra som va på fokus hade en lyckad kväll! xx





lite bilder från kvällens och nattens bravader. Fler bilder kommer lite senare när emelie skickat dom till mig, so stay tuned!

party och annat kul | |
Upp